Верховенко Ольга Анатоліївна

Українська
(044)287-51-40 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

Кандидат мистецтвознавства

 

Освіта

  • 1990 р. – Дніпропетровське училище культури за спеціальністю «Культурно-освітня робота і художня творчість»
  • 1994 р. – Київський національний університет культури і мистецтв за спеціальністю «Хореографія»
  • 2003 – аспірантура Київського національного університету культури і мистецтв за спеціальністю «Теорія та історія культури»

 

Досвід професійної діяльності

  • 2003-2008 викладач кафедри сучасної хореографії факультету хореографічного мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв.
  • 2008-2015 – викладач кафедри класичної хореографії факультету хореографічного мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв.
  • 2004-2017 – заступник декана ВП Дніпропетровського факультету Київського національного університету культури і мистецтв
  • 2008-2017 – старший викладач, завідувач кафедри режисури естради та масових свят ВП Дніпропетровського факультету Київського національного університету культури і мистецтв.
  • 2017-2019 – доцент з/н кафедри хореографії Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв.
  • З 2018 – старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

 

Дисертаційні праці

  • 2013 – Танцювальна складова мюзиклу другої половини ХХ-початку ХХІ ст.

 

Наукові інтереси

  • Сучасний танець в епоху пост-постмодерну: стан розвитку
  • Місце сучасного танцю в рекреаційній системі та взаємозв'язку з арт-терапією
  • Режисура і акторська майстерність як засоби виразності та впливу на розвиток хореографічного мистецтва

 

Основні наукові праці

https://orcid.org/0000-0001-5063-3306

  • Верховенко О. А. Зсоби виразності танцю модерн. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Вип. ХХ. 2008. С. 313–319.
  • Верховенко О. А. Поліжанрові аспекти українського мюзиклу. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: серія Мистецтвознавство. № 24. 2011. С. 240–246.
  • Верховенко О. А. Сучасний сценічний танець та його пластичне утілення в мюзиклі. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Вип. № 28. 2012. С. 307–314.
  • Верховенко О. А. Балет «Дон-Кіхот» Л. Мінкуса на сцені Національної опери України: понад 90 років історії. Студії мистецтвознавчі . № 3(63) 2018. С. 56–61.
  • Верховенко О. А. Творчий шлях Олександра Сегаля в контексті розвитку українського хореографічного мистецтва другої половини ХХ століття. Особливості роботи хореографа в сучасному соціокультурному просторі : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 18 травня 2018 р., м. Київ. Київ С. 23–26.
  • Верховенко О. А. Особливості жіночого балетного виконавства 1970-х-1980-х рр. (на прикладі сценічної діяльності Т. Литвинової та С. Приходько). Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: серія Сценічне мистецтво. № 1, том 4 2021. С. 17–27.
  • Верховенко О. А. Значення творчості Роберта Візиренка-Клявіна та Дмитра Клявіна для розвитку балетного мистецтва України другої половини ХХ-початку ХХІ ст. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: серія Сценічне мистецтво. № 2, том 4. 2021. С. 123–131.
  • Верховенко О. А. До історії українського чоловічого балетного виконавства 1960-1980-х років: творча постать Євгена Косменка. Хореографія в сучасному мистецькому просторі: матеріали ІІ Міжн. наук.-практ. конф. Національного університету фізичного виховання і спорту України, м. Київ 3-4 лютого 2023 р. С. 26–29.

 

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ, ЯКІ ВИКЛАДАЄ В НУФВСУ

  • Основи режисури та акторської майстерності
  • Методика роботи з хореографічним колективом
  • Історія театру
  • Новітні режисерські технології та естетичні тенденції в сучасному хореографічному мистецтві
  • Мистецтво балетмейстера
  • Підготовка концертних номерів
  • Танцювальна складова мюзиклу

Майбенко Олександр Олександрович

Українська
+38(067) 584 62 33 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

Заслужений артист естрадного мистецтва України

 

Освіта

  • 1999-2003 – Олександрійське училище культури, художній керівник самодіяльного народного колективу, артисту народного колективу, викладач хореографії.
  • 2003-2008 – Київський національний університет культури і мистецтв, кафедра сучасної класичної хореографії, бакалавр, магістр хореографії.

 

Досвід професійної діяльності

  • 2003-2013 – соліст театру сучасної класичної хореографії «Сузір'я Аніко»
  • 2007-2020 – соліст щорічного різдвяного проекту світової класики композитора Й. Штрауса «Salut de Viene» Канада, США, Європа у складі театру сучасної класичної хореографії «Сузір'я Аніко»
  • 2008 – хореограф телевізійного проекту «Танцюю для тебе», 1-й і 2-й сезони.
  • 2009-2013 – викладач кафедри класичної хореографії Київського національного університету культури і мистецтв.
  • 2011 – хореограф національного відбору міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2011»
  • 2012 – хореограф і постановник танцювального телешоу «Танцюють всі-5»
  • 2013-2014 – викладач Київського хореографічного коледжу «Кияночка»
  • 2014-2016 – артист JB-балету Fantissima Teathre в Fantasialande, Німеччина
  • 2015 р. – хореограф-постановник ТВ проекту «Гот до танцю», Німеччина
  • 2014-2016 – педагог, хореограф театру «TanzFactur», Німеччина
  • З 2017 – старший викладач Київської Муніципальної Академії естрадного та циркового мистецтва.
  • З 2018 – викладач, хореограф-постановник школи класичної хореографії «Belaro», Німеччина
  • 2018 – хореограф-постановник танцювального шоу «Навколо світу за 80 днів», Німеччина
  • 2019 – хореограф-постановник міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2019»
  • З 2019 – засновник студії класичної сучасної хореографії «Dance Academy»
  • 2018-2019 – хореограф-постановник нової виставки в Національному Палаці України «Академія Бешкетників»
  • 2019-2020 – хореограф-постановник нової вистави Національного цирку України «Задзеркалля або як врятувати Різдво»
  • З 2019 – старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного Університету фізичного виховання і спорту України
  • З 2021 – балетмейстер-постановник Національного цирку України

 

Наукові інтереси

  • Методика викладання класичної хореографії
  • Методика викладання сучасної хореографії
  • Новітні тенденції розвитку хореографічного мистецтва
  • Режисура в хореографії

 

Основні наукові праці

https://orcid.org/0000-0002-6153-647X

  • Перова Г., Майбенко О. Імпровізація в хореографії: історико-хронологічні та соціальні ракурси. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Хореографія. Київ, 2022. Вип. 2. С. 142–147.
  • Майбенко О. О. Синтез акробатичних елементів у Contemporary dance. Сценічне та музичне мистецтво: Циркові та естрадні жанри. Науково-методичний аспект : матеріали ІХ наук.-прак. конф., Київ, 16 квіт., 2019 р. Київ. С. 111–114.
  • Майбенко О. О. Філософія та естетика contemporary dance і postmodern dance у сучасному балеті. Сценічне та музичне мистецтво: Науково-методичний аспект: матеріали VIII наук.-прак. конф., Київ, 16 квіт., 2018 р. Київ. С. 116–118.
  • О. Плахотнюк, І. Гурєєв, Л. Гурєєва, О. Єван, Н. Демченко, О. Кравчук, О. Лань, О. Майбенко, О. Сучасне хореографічне мистецтво: підґрунтя, тенденції, перспективи розвитку : навч.-методич. посіб. / упоряд. О. Плахотнюк. Львів: СПОЛОМ, 2018. Ч. ІІ. 222 с.
  • Майбенко О. О. Інноваційні технології та формально-технічні засоби у навчанні студентів спеціалізацій Сучасний естрадний танець. Сценічне та музичне мистецтво: Науково-методичний аспект: матеріали VII наук.-практ. конф., Київ, 16 квіт., 2017 р. Київ. С. 116–118.
  • Майбенко О. Генезис та інновації сценічного постмодерного балету: формально-технічний аспект репрезентації образів. Інноваційне рішення в сучасній науці. 2016.Том 8, № 8. С. URL: https://naukajournal.org/index.php/ISMSD/article/view/1002/1138
  • Майбенко О. Дефініція й антологія сценічних методів «contemporary dance» і «postmodern dance». Музичне мистецтво ХХІ століття – історія, теорія, практика: збірник наукових праць інституту музичного мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка / [загальна редакція та упорядкування А.В. Душного]. Дрогобич–Кельце–Каунас–Амати: Посвіт, 2017. Вип. 2. 164 с.

 

Навчальні дисципліни, які викладаються в НУФВСУ

  • Теорія та методика викладання класичного танцю
  • Методика викладання віртуозних рухів
  • Практикум з класичного танцю
  • Практикум з партерного тренажу

 

Професійна і громадська активність

  • Балетмейстер-постановник Національного цирку України
  • Член журі міжнародних та всеукраїнських конкурсів

 

Спортивні досягнення

  • 2007 – лауреат ІІ премії конкурсу молодих балетмейстерів «Погляд у майбутнє»
  • 2019 – золота премія чемпіонату світу «Dance World Cup» з сучасної хореографії, м. Брага, Португалія

 

Відзнаки та нагороди

  • Заслужений артист естрадного мистецтва України
  • Член спілки асоціації естрадних діячів України

Гладка Людмила Володимирівна

Гладка Людмила Володимирівна
Українська
+38 (044) 287-51-40 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Старший викладач, провідний концертмейстер кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

 

Освіта

  • 1993-1997 – Тернопільське державне музичне училище ім. С. А. Крушельницької по класу фортепіано
  • 1997-2002 – Національна музична академія України ім. п. І. Чайковського по класу фортепіано професора Н. М. Вітте
  • 2006-2009 – Київський національний університет культури і мистецтв, аспірантура зі спеціальності 13.00.02 "Теорія та методика музичного навчання"

 

Досвід професійної діяльності

  • 2002-2019 – Київська Академія мистецтв, факультет музичного мистецтва, методист, викладач класу фортепіано, концертмейстер вищої категорії класу ударних інструментів Заслуженого артиста України, доцент О. Є. Блінова, класу ансамблю духових та ударних інструментів; факультет хореографічного мистецтва, концертмейстер вищої категорії класичного танцю, народного танцю, історико-побутового танцю; факультет естрадного мистецтва, концертмейстер вищої категорії
  • з 2006 – Київський національний університет культури і мистецтв, факультет хореографічного мистецтва, кафедра сучасної класичної хореографії, кафедра бальної хореографії, кафедра народної хореографії, кафедра сучасної хореографії, провідний концертмейстер дисциплін: «Теорія та методика викладання класичного танцю», «Техніка виконання та методика викладання». ». «Поінт техніка у класичному танці», «Зразки класичної хореографії», «Методика виконання віртуозних рухів у класичній хореографії», «Ансамбль класичного танцю», «Методика виконання дуетно-сценічного танцю», «Мистецтво балетмейстера», «Вдосконалення». ». балетмейстерської майстерності», «Методика виконання народно-сценічного танцю», «Методика виконання характерного танцю», «Методика виконання історико-побутового танцю», «Партерний тренаж», «Методика виконання імпровізації та контактної імпровізації», «Теорія та методика викладання Contemporary» , «Методика виконання сучасних напрямків хореографічного мистецтва», «Режисура та акторська майстерність у хореографії»
  • з 2020 – Національний університет фізичного виховання і спорту України, тренерський факультет, кафедра хореографії і танцювальних видів спорту, кафедра спортивних видів гімнастики, старший викладач, провідний концертмейстер.

 

Наукові інтереси

  • Музична педагогіка та виховання
  • Фортепіанна педагогіка та виконавство
  • Історія і теорія музики
  • Музична інтерпретація
  • Музично-слухові виявлення
  • Специфіка роботи концертмейстера в інструментальних класах
  • Специфіка роботи концертмейстера в хореографічних класах
  • Класичний танець, народний танець, історико-побутовий танець, сучасний танець
  • Балетні вистави
  • Евритмія
  • Ритміка в хореографії
  • Ритміка у спорті

 

Основні наукові праці

https://orcid.org/0000-0001-6932-1855

Публікації в Scopus та Web of Science

  • Дорош Г., Мова Л., Лук'яненко К., Шестопал Л., Дегтяр Д., Гладка Л. Біомеханічний аналіз спортивного танцю. Міжнародний журнал людського руху та спортивної науки. 2021. № 9(6). Р. 1420–1426.
  • Yatsenko О., Khomiachyk I., Hladka L., Vasina N., Koresandovych N., Slupska N. Systemic interaction between educators of choreographic disciplines under distance learning conditions. SPORT TK-Revista EuroAmericana de Ciencias del Deporte11, 17. 2022.

Публікації у фахових виданнях України

  • Гладка Л. Концептуальний аналіз поняття «виконавська культура» музиканта-піаніста. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Напрям: Педагогіка. 2007. Вип. 16. С. 19–26.
  • Гладка Л. Здібність до музично-інтонаційних узагальнень. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Напрям: Педагогіка. 2009. Вип. 21. С. 34–43.
  • Перова Г., Гладка Л. Реставрація балетів ХІХ століття як тренд. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство. 2019. Вип. 30. С. 53–58.
  • Вишотравка Л., Гладка Л. Східна тематика в хореографічних виставах на сцені Київського академічного театру опери та балету ім Т. Шевченка (на прикладі балетмейстерських робіт П. Гусєва, А. Шекери, В. Яременка). Вісник національної академії мистецтв. 2019. Вип. 41. С 67–74.
  • Перова Г., Гладка Л. Становлення танцю модерн: від індивідуальних стилів до шкіл. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: Напрям: Мистецтвознавство. 2019. Вип. 32. С. 94–99.
  • Гладка Л. Основні підходи до музичного оформлення уроків хореографічних дисциплін (на основі практичного досвіду концертмейстера). Танцювальні студії. 2021. Том 4, №1. С. 66–75.
  • Гладка Л. Побудова уроку класичного танцю на основі музики композиторів віденської класичної школи: погляд концертмейстера. Танцювальні студії. 2021. Том 4, №2. С.162–174.
  • Гладка Л. «Особливості викладання дисципліни «Історія та основи теорії музики» у студентів-хореографів ЗВО фізичного виховання і спорту» Теорія і методика фізичного виховання і спорту . 2022. №3, С. 64–68.

 

Навчальні дисципліни, які викладаються в НУФВСУ

  • Історія і теорія музики
  • Практикум з історії та теорії музики
  • Практикум з ритміки в хореографії
  • Практикум з теорії музики і ритміки у спорті
  • Методика викладання класичного танцю, провідний концертмейстер

 

Професійна і громадська активність

  • Член Національної хореографічної спілки України
  • Член Національної Всеукраїнської Музичної Спілки

 

Відзнаки та нагороди

  • 2010 – Диплом за високий рівень професіоналізму та майстерності в підготовці учасників ІІІ Міжнародного Українського Музичного Конкурсу «ICMU» (Лауреат ІІ ступеня)
  • 2011 – Подяка V Відкритого Міжнародного мистецького фестивалю-конкурсу «Європа молода» за високий рівень професіоналізму та майстерності у підготовці учасників конкурсу.
  • 2015 – Диплом за високий рівень професіоналізму та майстерності в підготовці учасників ІІІ Міжнародного Українського Музичного Конкурсу «ICMU» (Лауреат І ступеня)
  • 2016 – Подяка Всеукраїнського конкурсу класичної музики «Обрії класики» за вагомий внесок у справу естетичного виховання молоді, високу професійну майстерність та активну культурно-просвітницьку діяльність (Лауреати Гран-Прі та ІІ місце)
  • 2018 – Подяка Вченої ради Київського національного університету культури і мистецтв за вагомим та змістовно проведена профорієнтаційна робота з учнівської молоді в рамках комплексної програми «Абітурієнт-2018»
  • 2019 – Подяка Першого проректора Київського національного університету культури і мистецтв за високий професіоналізм, бездоганну сумлінну працю, вагомий особистісний внесок у виховання студентської молоді, підготовку висококваліфікованих спеціалістів та високі досягнення у професійній діяльності
  • 2021 – Почесна грамота Президента Київського національного університету культури і мистецтв М. Поплавського за багаторічну творчу працю, високу професійну майстерність та особливості заслуг перед університетом

Філімонова Лариса Вікторівна

Філімонова Лариса Вікторівна
Українська
+38 (044) 287-51-40 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

Освіта

  • 2003 – Вищий заклад освіти «Міжнародний Слов'янський університет» факультет хореографії.(м. Київ)
  • 2003– Заслужений тренер України з акробатичного рок-н-ролу.

Досвід професійної діяльності

  • з 2005 – викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України.
  • з 2004 року - Президент всеукраїнської громадської організації «Федерація акробатичного рок-н-ролу України».

Наукові інтереси

  • Удосконалення аеробної продуктивності цих професійних спортсменів в акробатичному рок-н-ролі.
  • Використання емоційних станів для підвищення готовності спортсменів до змагальної діяльності

Основні наукові праці

  •  Всеукраїнські Правила (Регламент) з акробатичного рок-н-ролу.
  • Учбова програма з дисципліни «Теорія та методика викладання обраного виду спорту» спеціалізації «Акробатичний рок-н-рол» для студентів НУФВСУ.  

Навчальні дисципліни, які складають НУФВСУ

  • Теорія та методика викладання акробатичного рок-н-ролу.
  • Практикум з удосконалення в обраному виді спорту (акробатичний рок-н-рол).

Мішин Максим Юрійович

Мішин Максим Юрійович
Українська
+38 (044) 287-51-40 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

 

Освіта

  • 2009 –Київський національний університет культури і мистецтв за спеціальністю «Сучасна хореографія»

 

Досвід професійної діяльності

  • 2001 – Студія танцю «Infiniti»
  • 2007 – Модельно-хореографічна студія «Індустрія моди»
  • 2008 – Модельно-хореографічна студія «Модний театр»
  • 2008 – Танцювальна студія «Створення тіла»
  • 2008-2009 – Студія танцю «Release»
  • 2009 – Танцювальна студія «Black O! Діапазон»
  • 2009 – засновник танцювальної студії «ANGEL Professional Dance Studio»
  • 2009-2010 – Керівного хореографічного колективу п/к «Мінський»
  • 2011 – організатор «FLEX POINT DANCE»
  • 2011-2015 – хореограф та керівник шоу-балету «MoZart»
  • 2012 – хореограф міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2012»
  • 2014-2015 – хореограф-постановник в Європейському Університеті
  • 2014 – хореограф-постановник в театральному центрі «Пасіка»
  • 2015 – засновник «Pro Dance Studio»
  • з 2018 – викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України
  • 2019-2023 – організатор «FLEX POINT DANCE FEST»
  • 2019-2023 – організатор «LETS GO DANCE CUP»
  • 2022 – проведення майстер-класів у Центрі науково-технічної, дитячої та юнацької творчості Рахівської міської ради Рахівського р-ну Закарпатської обл.
  • 2023 – проведення майстер-класів у муніципалітеті комуни Штрассен та Українського дому у Великому Герцогстві Люксембург
  • 2023 – проведення майстер-класів у Дитячій юнацько-спортивній школі «Фенікс»

 

Наукові інтереси

  • Сontemporary і modern dance в Україні та Європі
  • Вплив інших видів мистецтва на сучасний танець
  • Конкурсний і фестивальний шлях хореографа
  • Методика викладання сучасної хореографії для різних вікових категорій і рівнів підготовки
  • Планування та програмування процесу підготовки танцівників
  • Організаційні засади розвитку сучасного танцю в Україні

 

Навчальні дисципліни, які складаються в НУФВСУ

  • Теорія та методика викладання сучасного танцю
  • Практикум із стретчингу
  • Практикум з партерного тренажу
  • Хореографія у спорті

Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

  pk.nuupes@ukr.net

МОВА САЙТУ

Стара версія сайту Національного університету фізичного виховання і спорту України

© Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2024.

© 2025 Your Company. Designed By JoomShaper